Oh glorious morning!

Jag har äntligen fått sova ordentligt en natt! Vaknade bara en gång vid halv fem och gick och kissade, det brukar vara minst två gånger. Resten av tiden sov jag konstant och drömde roliga och härliga drömmar :) Det var verkligen en kanon-natt! Vilken skillnad det gör för humöret, det känns som jag äger världen idag, är verkligen på superduperbra humör! Dessutom har smärtan gått ner sig en massa, så nu är jag snaaart återställd ;) Det här känns som min dag helt enkelt. Så den tänker jag börja med att diska och plocka iordning lite med ett leende på läpparna.
Jag delar med mig av min och Thomas låt som betyder massor för oss och som passar lite extra bra idag.
Jag saknar och älskar dig hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0