På bättringsvägen.

Har sovit lite mer inatt, även om jag vaknat ofta och vridit och vänt på mig och försökt hitta en någorlunda bekväm ställning. Det börjar bli lite bättre i fogarna, idag har jag iallafall lyckats ta mig till affären ;) Jag tycker verkligen inte om att klaga, men när man har så ont så är det svårt att inte låta det ta överhand och bli gnällig. Men som sagt, nu börjar jag bli på bättringsvägen, så då behöver jag kanske inte klaga mer ;)

Majja kom förbi idag på ett spontant besök, och vi fikade färska mazariner och pepparkakor (jag kommer snart bli besatt av pepparkakor!), pratat och myst. De ska ha en bebis i januari, och har precis varit på ultraljud, så nu är det offentligt, mys! Det är sååå många bebisar, antingen redan ute, eller på G, världens babyboom just nu! Jag längtar tills vi kan gå tillsammans flera stycken med våra vagnar, fika, gå på babysång, utbyta erfarenheter, det kommer verkligen bli härligt :)

Idag blev sovrummet färdigt, nu sitter tapeterna på plats där! Så jag fick lite hjälp av Majja att putta ut sängen till mitten av rummet, hade lyckats blockera garderoberna utan att ta ut några ombyten innan, lite orutinerat kanske ;) Imorgon kommer de hit och tar vardagsrummet, sedan är de färdiga och jag kan äntligen börja få till mitt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0