Senaste dagarna

Har haft saker för mig ett par dagar nu, så har inte tänkt på att skriva.
I lördags var det klädbytardag, så där var jag med tre vänner och min minstingson. Gjorde en massa fynd!
Efter det följde jag med en av vännerna hem och åt middag där. Vi stekte kyckling i bitar och åt med ris, tre kalla såser (turkisk yoghurt med tre sorters kryddor) och kokta grönsaker.
 
Igår åt jag faktiskt ingen middag alls, orkade helt enkelt inte laga någon. Men lunchen däremot var fläskfilé från häromdagen, men med en dragon- och senapssås istället (2 dl crème fraiche, ca 1 msk fransk senap och dragon efter smak. Salta såklart.).
 
Idag var det storhandling på schemat, och när det är storhandlingsdag är det även uteätardag, så åt en kycklingrulle, tråkigt men sant. Var och simmade på kvällen, 50 längder plus ca 10 minuter vattentramp. Det tog rätt bra, kommer nog ha träningsvärk imorgon, hoppas jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0